FORGOT YOUR DETAILS?

Σκοπός του Σεμιναρίου Διαχείρισης και Εξυπηρέτησης Πελατών

Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε ένα σκληρό και όλο και πιο αβέβαιο επιχειρηµατικό κλίµα.

Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, «οι άνθρωποι δεξιότητες» είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική επιτυχία.

Το πώς θα χειριστείτε τους πελάτες σας µπορεί να επηρεάσει άµεσα τους προσωπικούς σας στόχους, της οµάδας σας και της εταιρείας σας.

Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να οικοδοµήσει σχέσεις εµπιστοσύνης µε τον πελάτη, να κατανοεί τις ανάγκες του, να είναι σε θέση να διαχειριστεί δύσκολες καταστάσεις και να ανταποκρίνεται µε ευαισθησία και επαγγλεµατισµό στα παράπονα ή αιτήµατα των πελατών.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Η έννοια της εξυπηρέτησης
  • Τι περιλαµβάνει η εξυπηρέτηση πελατών
  • Αντίληψη της ποιότητας
  • Προσδοκίες, επιθυµίες των πελατών (έρευνα ικανοποίησης πελατών)
  • Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ
  • Διαδικασίες για την δηµιουργία κλίµατος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών
  • Η επικοινωνία µε τον πελάτη (οι διάφοροι τύποι επικοινωνίας)
  • Διαχείριση παραπόνων/ αντιρρήσεων
  • Η χρήση της τεχνολογίας στην διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών
  • Αύξηση των πωλήσεων µέσα από την διαχείριση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών

Σε ποιούς Απευθύνεται

  • Στελέχη τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης
  • Υπαλλήλους ξενοδοχείων
  • Νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό
  • Στελέχη φαρµακευτικών εταιρειών
  • Νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό διαγνωστικών κέντρων, κτλπ.

Τρόπος Διεξαγωγής

Η διεξαγωγή των σεμιναρίων πραγματοποιείται διαδυκτιακά μέσω της πλατφόρμας ασύχρονης εκπαίδευσης της Multilingua, ή στην έδρα σας ώρες και ημέρες που εξυπηρετούν την λειτουργία του πελάτη.

Δημιουργούνται Customized Training Workshops, που αφορούν τη Διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης και τη Διαμόρφωση-Δημιουργία εργαστηριακού και εκπαιδευτικού προγράμματος ειδικά για τις ανάγκες του ιδιώτη και της εταιρείας, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από Field Visits, συνεντεύξεις και Placement Tests.

Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.

Πιστοποίηση

Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη

ΑΡΧΗ