Η Multilingua Commercial Business Networ...
Σκοπός του Σεμιναρίου Διαχείρισης & Ικανοποίησης Πελατών
Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε ένα σκληρό και όλο και πιο αβέβαιο επιχειρηµατικό κλίµα.
Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, «οι άνθρωποι δεξιότητες» είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική επιτυχία.
Το πώς θα χειριστείτε τους πελάτες σας µπορεί να επηρεάσει άµεσα τους προσωπικούς σας στόχους, της οµάδας σας και της εταιρείας σας.Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να οικοδοµήσει σχέσεις εµπιστοσύνης µε τον πελάτη, να κατανοεί τις ανάγκες του, να είναι σε θέση να διαχειριστεί δύσκολες καταστάσεις και να ανταποκρίνεται µε ευαισθησία και επαγγλεµατισµό στα παράπονα ή αιτήµατα των πελατών.