FORGOT YOUR DETAILS?

Σκοπός του Σεμιναρίου Διαχείρισης & Ικανοποίησης Πελατών

Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε ένα σκληρό και όλο και πιο αβέβαιο επιχειρηµατικό κλίµα.

Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, «οι άνθρωποι δεξιότητες» είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική επιτυχία.

Το πώς θα χειριστείτε τους πελάτες σας µπορεί να επηρεάσει άµεσα τους προσωπικούς σας στόχους, της οµάδας σας και της εταιρείας σας.Ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να οικοδοµήσει σχέσεις εµπιστοσύνης µε τον πελάτη, να κατανοεί τις ανάγκες του, να είναι σε θέση να διαχειριστεί δύσκολες καταστάσεις και να ανταποκρίνεται µε ευαισθησία και επαγγλεµατισµό στα παράπονα ή αιτήµατα των πελατών.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Συµπεριφορά και Τάσεις Πελάτη – Καταναλωτή
  • Ανάγκες, Επιθυµίες, Προσδοκίες & απαιτήσεις Πελατών
  • Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
  • Το «µαύρο κουτί» του Πελάτη – παράγοντες της αγοραστικής συµπεριφοράς
  • Ο Πελάτης σε εποχή οικονοµικών δυσκολιών
  • Η σηµασία της Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Ικανοποίηση Πελατών
  • Το Customer Service στα πλαίσια του Marketing
  • Σχεσιακό Marketing
  • Η Επικοινωνία ως το στοιχείο-κλειδί για επιτυχία στο Customer Service
  • Η διαδικασία της Επικοινωνίας
  • Εµπόδια στην Επικοινωνία και πως ξεπερνιούνται
  • Αποτελεσµατική ακρόαση
  • Βασικές αρχές Γλώσσας σώµατος
  • Βασικές αρχές Συναισθηµατική Νοηµοσύνης
  • Η έννοια της διαφορετικής αντίληψης /οπτικής γωνίας
  • Πως µπαίνουµε στη θέση του Πελάτη
  • Διαχείριση παραπόνων

Σε ποιούς Απευθύνεται το Σεμινάριο Διαχείρισης & Ικανοποίησης Πελατών

  • Στελέχη Πωλήσεων
  • Ιατρικούς Επισκέπτες
  • Ασφαλιστικούς πράκτορες
  • Υπευθύνους Customer Service

Τρόπος Διεξαγωγής

Η διεξαγωγή των σεμιναρίων πραγματοποιείται διαδυκτιακά μέσω της πλατφόρμας ασύχρονης εκπαίδευσης της Multilingua, ή στην έδρα σας ώρες και ημέρες που εξυπηρετούν την λειτουργία του πελάτη.

Δημιουργούνται Customized Training Workshops, που αφορούν τη Διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης και τη Διαμόρφωση-Δημιουργία εργαστηριακού και εκπαιδευτικού προγράμματος ειδικά για τις ανάγκες του ιδιώτη και της εταιρείας, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από Field Visits, συνεντεύξεις και Placement Tests.

Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.

Πιστοποίηση

Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη

ΑΡΧΗ