Η Multilingua Commercial Business Networ...
Για πολλούς το Marketing ταυτίζεται µε τη διαφήµιση.
Σήµερα όµως, η γνώση της επιστήµης και της τέχνης του marketing, είναι απαραίτητη όχι µόνο στα κατεξοχήν στελέχη του marketing, αλλά ακόµα και σε στελέχη που µέχρι χθες δεν είχαν άµεση ενασχόληση µε τις συγκεκριµένες έννοιες. Πως όµως µπορούµε να απαντήσουµε σε ερωτήµατα όπως τα παρακάτω;
- Τι είναι το εύρος και το βάθος της γκάµας των προϊόντων; Τι λαµβάνουµε υπόψη σχεδιάζοντας ένα νέο προϊόν; Είναι πάντα το «φτηνό» ελκυστικότερο από το «ακριβό»; Είναι ο κύριος λόγος προτίµησης η τιµή του προϊόντος;
- Βρίσκουν οι πελάτες τα προϊόντα µας όπου και όποτε τα χρειαστούν; «Promotion» σηµαίνει απλά και µόνο διαφήµιση;
- Όσο περισσότερη διαφήµιση, τόσο το καλύτερο;
Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήµατα αποκτούν ιδιαίτερη σηµασία δεδοµένου ότι η αποτελεσµατικότητα των στρατηγικών που εφαρµόζει το Marketing κρίνεται τη «στιγµή της αλήθειας», τη στιγµή δηλαδή που ο καταναλωτής αποφασίζει εάν θα αγοράσει, ή θα απορρίψει ένα προϊόν!