FORGOT YOUR DETAILS?

Για πολλούς το Marketing ταυτίζεται µε τη διαφήµιση.

Σήµερα όµως, η γνώση της επιστήµης και της τέχνης του marketing, είναι απαραίτητη όχι µόνο στα κατεξοχήν στελέχη του marketing, αλλά ακόµα και σε στελέχη που µέχρι χθες δεν είχαν άµεση ενασχόληση µε τις συγκεκριµένες έννοιες. Πως όµως µπορούµε να απαντήσουµε σε ερωτήµατα όπως τα παρακάτω;

  • Τι είναι το εύρος και το βάθος της γκάµας των προϊόντων; Τι λαµβάνουµε υπόψη σχεδιάζοντας ένα νέο προϊόν; Είναι πάντα το «φτηνό» ελκυστικότερο από το «ακριβό»; Είναι ο κύριος λόγος προτίµησης η τιµή του προϊόντος;
  • Βρίσκουν οι πελάτες τα προϊόντα µας όπου και όποτε τα χρειαστούν; «Promotion» σηµαίνει απλά και µόνο διαφήµιση;
  • Όσο περισσότερη διαφήµιση, τόσο το καλύτερο;

Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήµατα αποκτούν ιδιαίτερη σηµασία δεδοµένου ότι η αποτελεσµατικότητα των στρατηγικών που εφαρµόζει το Marketing κρίνεται τη «στιγµή της αλήθειας», τη στιγµή δηλαδή που ο καταναλωτής αποφασίζει εάν θα αγοράσει, ή θα απορρίψει ένα προϊόν!

Σκοπός του Σεμιναρίου Στρατηγικού Marketing

Σκοπός αυτού του σεµιναρίου είναι να ιεραρχήσει τα βήµατα στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός στρατηγικού Σχεδίου Marketing σε µία επιχείρηση.

Για την επίτευξη του συγκεκριµένου σκοπού συγκεντρώνονται εφαρµοσµένα επιχειρησιακά µοντέλα και τεχνικές, παρατίθενται παραδείγµατα (case studies) από την Ελληνική & ξένη αγορά και χορηγούνται σε ηλεκτρονική µορφή άµεσα εφαρµόσιµα εργαλεία.

Συνοπτική Θεματολογία

  • Στρατηγικό Πλαίσιο
  • Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Στρατηγική Ανάλυση Περιβάλλοντος
  • Στρατηγικοί Στόχοι
  • Τµηµατοποίηση
  • Στόχευση
  • Τοποθέτηση
  • Διαφοροποίηση
  • Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ

Σε ποιούς Απευθύνεται το Σεμινάριο Στρατηγικού Marketing

Διευθύνσεις Πωλήσεων, Marketing, Εµπορική Δ/νση.

Τρόπος Διεξαγωγής

Η διεξαγωγή των σεμιναρίων πραγματοποιείται διαδυκτιακά μέσω της πλατφόρμας ασύχρονης εκπαίδευσης της Multilingua, ή στην έδρα σας ώρες και ημέρες που εξυπηρετούν την λειτουργία του πελάτη.

Δημιουργούνται Customized Training Workshops, που αφορούν τη Διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης και τη Διαμόρφωση-Δημιουργία εργαστηριακού και εκπαιδευτικού προγράμματος ειδικά για τις ανάγκες του ιδιώτη και της εταιρείας, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από Field Visits, συνεντεύξεις και Placement Tests.

Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.

Πιστοποίηση

Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη

ΑΡΧΗ