FORGOT YOUR DETAILS?

Σκοπός του Σεμιναρίου Οργάνωσης και Διαχείρισης Γραφείου

Το Σεµινάριο Οργάνωσης & Διαχείρισης Γραφείου έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους ενδιαφερόµενους µε γνώσεις & δεξιότητες που σχετίζονται µε την αποτελεσµατική λειτουργία του σύγχρονου γραφείου των επιχειρήσεων και των συναφών οργανισµών.

Θα µάθετε για τις λειτουργίες, τις δοµές και τις πρακτικές που ισχύουν σε ένα σύγχρονο γραφείο επιχειρήσεων.

Συνοπτική Θεματολογία

  • Θεµατικές Ενότητες της Οργάνωσης & Διαχείρισης Γραφείου
  • Η έννοια του γραφείου & οι υπηρεσίες του.
  • Η Οργάνωση του Γραφείου & οι εργασίες του.
  • Ο προγραµµατισµός του γραφείου.
  • Η επίπλωση & ο εξοπλισµός του γραφείου.
  • Έλεγχος για τις Λειτουργικές Δαπάνες Γραφείου
  • Αρχειοθέτηση & συστήµατα ταξινόµησης – Οργάνωση & Διεύθυνση γραφείου
  • Προγραµµατισµός του χρόνου
  • Το Management ολικής ποιότητας και η παραγωγικότητα των εργασιών γραφείου
  • Αξιολόγηση Απόδοσης - Μέθοδοι & Αναγκαιότητα αξιολόγησης.

Σε ποιούς Απευθύνεται το Σεμινάριο Οργάνωσης και Διαχείρισης Γραφείου

Στελέχη γραµµατειακής Υποστήριξης και υποστηρικτικό προσωπικό.

Τρόπος Διεξαγωγής

Η διεξαγωγή των σεμιναρίων πραγματοποιείται διαδυκτιακά μέσω της πλατφόρμας ασύχρονης εκπαίδευσης της Multilingua, ή στην έδρα σας ώρες και ημέρες που εξυπηρετούν την λειτουργία του πελάτη.

Δημιουργούνται Customized Training Workshops, που αφορούν τη Διάγνωση της υπάρχουσας κατάστασης και τη Διαμόρφωση-Δημιουργία εργαστηριακού και εκπαιδευτικού προγράμματος ειδικά για τις ανάγκες του ιδιώτη και της εταιρείας, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από Field Visits, συνεντεύξεις και Placement Tests.

Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.

Πιστοποίηση

Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη

ΑΡΧΗ