Η Multilingua Commercial Business Networ...
Σκοπός του Σεμιναρίου Διαχείρισης Τηλεφωνικής Κλήσης
Το εκπαιδευτικό σεµινάριο περιλαµβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε Call Center.
Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συµµετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελµατική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας τους µε τους πελάτες.
Θα αναβαθµίσει καίριες τεχνικές επικοινωνίας, συµπεριλαµβανοµένων της τεχνικής των ερωτήσεων, της ενεργητικής ακρόασης, του ελέγχου της τηλεφωνικής κλήσης και του ορθού χειρισµού παραπόνων.
Το σεµινάριο θα σας βοηθήσει να διαπρέψετε επαγγελµατικά ώς υπεύθυνος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών (call center agents)