Η Multilingua Commercial Business Networ...
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Η πολιτισμική πολυμορφία στο χώρο εργασίας (Cultural Diversity in the Workplace) παρέχει δύναμη. Προκαλεί επίσης τα άτομα να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο διαφορετικό περιβάλλον εργασίας τους.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Το μάθημα βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν την πολιτισμική νοημοσύνη συγκρίνοντας διαφορετικά συστήματα πολιτιστικής αξίας με τα δικά τους, που καθοδηγούν τη συμπεριφορά και διερευνούν τα στοιχεία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Οι συµµετέχοντες θα αναπτύξουν µέσα από ασκήσεις, role plays, παραδείγµατα “one on one” και case stadies, τις απαραίτητες διαπραγµατικές δεξιότητες που χρειάζονται, ώστε να διαχειριστούν µε αυτοπεποίθηση και επιτυχία απλές και περίπλοκες διαπραγµατευτικές καταστάσεις, που απαιτεί η θέση τους.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Το σεµινάριο στοχεύει στην εκπαίδευση του Trainer µε έµφαση στις τεχνικές παρουσίασης, δεξιοτήτων πειθούς και αρµονικών σχέσεων.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Όλοι µας, έχουµε βρεθεί σε παρουσιάσεις όπου ο οµιλητής δεν διέθετε την δυνατότητα να προσελκύσει το ενδιαφέρον µας. Το πρόγραµµα παρέχει στους συµµετέχοντες την δυνατότητα να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και να βελτιώσουν τις ικανότητες που απαιτούνται σε περιπτώσεις οµιλιών και παρουσιάσεων σε µεγάλο ακροατήριο.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Το σεµινάριο θα βοηθήσει τα παραπάνω στελέχη να κατανοήσουν τον ρόλο της ψυχολογίας στο χώρο της εργασίας. Ο σκοπός είναι η εκµάθηση νέων τρόπων σκέψεων σχετικά µε τον ανθρώπινο παράγοντα στην εργασία. Με την απόκτηση εξειδικευµένων γνώσεων σχετικά µε τις ανάγκες, την ιδιοσυγκρασία και τα κίνητρα των εργαζοµένων, ο τελικός στόχος είναι η καλύτερη αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων µε σκοπό να αυξηθεί η αποτελεσµατικότητα κάθε δραστηριότητας της επιχείρησης.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Ο σκοπός του σεµιναρίου είναι η κατανόηση σε βάθος των κινήτρων που παρακινούν τους εργαζοµένους. Ειδικά σε περιόδους οικονοµικής ύφεσης όπου το οικονοµικό κίνητρο (τύπου Bonus κλπ) δεν είναι συνήθως εφικτό, η παρακίνηση µέσω εργασιακών συµπεριφορών και πρακτικών έχει καταλυτική επίδραση στην αντιµετώπιση της εργασιακής ανασφάλειας και στην εξασφάλιση εργασιακών αποτελεσµάτων.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε ένα σκληρό και όλο και πιο αβέβαιο επιχειρηµατικό κλίµα.
Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, «οι άνθρωποι δεξιότητες» είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική επιτυχία.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών, θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε ένα σκληρό και όλο και πιο αβέβαιο επιχειρηµατικό κλίµα.
Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, «οι άνθρωποι δεξιότητες» είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική επιτυχία.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Είτε παρουσιάζετε σε μια συγκεκριμένη εθνικότητα είτε εργάζεστε σε ένα ευρύ φάσμα πολιτισμών, τα προσεκτικά σχεδιασμένα προγράμματα δεξιοτήτων παρουσίασης σας βοηθούν να επιτύχετε την απαραίτητη πολιτιστική προοπτική, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές και συμβουλές για την κατανόηση του διεθνούς ακροατηρίου σας, καθώς και προσφέροντας βοήθεια για την επίτευξη της εμπιστοσύνης με στόχο μια αποτελεσματική παρουσίαση.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Το εκπαιδευτικό σεµινάριο περιλαµβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών σε Call Center.
Καλύπτει βασικές αρχές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας και βοηθάει τους συµµετέχοντες να αναπτύξουν επαγγελµατική προσέγγιση στην διαχείριση της τηλεφωνικής επικοινωνίας τους µε τους πελάτες.
Θα αναβαθµίσει καίριες τεχνικές επικοινωνίας, συµπεριλαµβανοµένων της τεχνικής των ερωτήσεων, της ενεργητικής ακρόασης, του ελέγχου της τηλεφωνικής κλήσης και του ορθού χειρισµού παραπόνων.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Είτε παρουσιάζετε σε μια συγκεκριμένη εθνικότητα είτε εργάζεστε σε ένα ευρύ φάσμα πολιτισμών, τα προσεκτικά σχεδιασμένα προγράμματα δεξιοτήτων παρουσίασης σας βοηθούν να επιτύχετε την απαραίτητη πολιτιστική προοπτική, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές και συμβουλές για την κατανόηση του διεθνούς ακροατηρίου σας, καθώς και προσφέροντας βοήθεια για την επίτευξη της εμπιστοσύνης με στόχο μια αποτελεσματική παρουσίαση.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Το Σεµινάριο Οργάνωσης & Διαχείρισης Γραφείου έχει σχεδιαστεί για να εξοπλίσει τους ενδιαφερόµενους µε γνώσεις & δεξιότητες που σχετίζονται µε την αποτελεσµατική λειτουργία του σύγχρονου γραφείου των επιχειρήσεων και των συναφών οργανισµών.
Θα µάθετε για τις λειτουργίες, τις δοµές και τις πρακτικές που ισχύουν σε ένα σύγχρονο γραφείο επιχειρήσεων.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.
Σκοπός αυτού του σεµιναρίου είναι να ιεραρχήσει τα βήµατα στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός στρατηγικού Σχεδίου Marketing σε µία επιχείρηση.
Για την επίτευξη του συγκεκριµένου σκοπού συγκεντρώνονται εφαρµοσµένα επιχειρησιακά µοντέλα και τεχνικές, παρατίθενται παραδείγµατα (case studies) από την Ελληνική & ξένη αγορά και χορηγούνται σε ηλεκτρονική µορφή άµεσα εφαρµόσιµα εργαλεία.
Τα σεμινάρια είναι ιδιαίτερα ή ομαδικά.